måndag, maj 30, 2011

Ny frisyr!


På två sekunder har man en ny frisyr! Klipper lugg ibland när jag blir less på håret. Går aldrig till frisören nämligen. Blir aldrig nöjd när jag kommer därifrån! Alltså är det inte värt pengarna. Nån snäll familjemedlem får väl toppa mig ibland och som sagt klipper jag lugg ibland. Man känner genast mycket fräschare! Passar jag? =)

Idag öser regnet ner i skurar då och då. Mellan skurarna hann vi ( jag och Evelina) i alla fall ta en löprunda. Hoppas det lugnar ner sig här snart så jag kan gå ut och fixa i trädgården! På tal om trädgård! Igår när vi körde upp från Luleå tänkte jag att jag skulle kolla vart gränsen för grönska går, och det var Gällivare! Ända upp dit var det hur grönt och fint som helst och sen ba grått helt plötsligt! Men har det nått ända dit så kommer det nog hit snart också! Hoppas, hoppas! =) Det är ju trots allt juni snart!

Erik jobbar eftermiddag så jag är ensam hemma hela kvällen typ. Synd att jag inte har nån bil heller för det är inte så kul och gå nånstans när det spöregnar! Fast måste man så går det ju, men helst vill man ju slippa.

Nu ska jag äta en matlåda thaimat =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: