onsdag, maj 25, 2011

Desperate Housewives

Min favorit serie i många år, alltså sen den började för typ 5-6 år sen eller vad det nu är, är ju Desperate Housewives. Har tyckt att det är den bästa serien jag någonsin sett, det är den enda serien jag överhuvudtaget följer! Men jag tycker att efter de typ 3 senaste avsnitten att den inte har lämnat samma spår av tillfredsställelse som den alltid annars gjort. Och efter gårdagens avsnitt blev jag nästan bara irriterad och sur! Jag tycker att karaktärerna har blivit så himla överdrivet extrema i sina personligheter. Det är mycket som blir mer förutsägbart nu än vad det gjorde förr. Eller är det för att man "lärt känna" karaktärerna och vet hur de beter sig i olika situationer? Kanske är det jag som har "vuxit ifrån" dem? Kanske är jag mättad och har sett nog? Men nu var det väl bara 1 eller två avsnitt kvar den här säsongen, och de ska jag se i alla fall. Sen får vi väl se hur taggad jag blir när det börjar igen till hösten...

Inga kommentarer: