fredag, oktober 21, 2011

Bröd i ugnen

Jag bakade ju matbröd dan innan vi for till Vuosko förra gången. Och igår så gjorde vi egen pizza här hemma. När Erik hade satt på ugnen och den började bli varm tyckte jag att det luktade ganska bränt och rykte! Jag öppnade ugnen och då låg det kvar ett matbröd där inne! Haha! Jag har alltså glömt den där inne när jag bakade...Lite tankspridd man är alltså!

Jag kom just hem efter ett möte på ICEHOTEL. Vi bestämde att jag ska jobba där i vinter, på halvtid. Egentligen hade jag inte alls tänkt igenom detta när jag gick dit utan jag fick ett infall bara. Men det blir nog bra ändå=) Då får jag det jag saknat mest i jobbet, arbetskompisar!

Nåväl, dax att börja tänka på nåt att äta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt, då är de inte bara jag som är glömsk! /Morsan