lördag, oktober 15, 2011

Lördag

Sista kvällen i Vuosko. Vi ligger i sängen och spelar Wordfeud med min syster och Eriks mamma. Det är kul=) Jag har klyvit ved i 5 timmar idag, kroppen var helt mör när jag gick in å la mig sen. Fick även ett vedträ över käften så jag fick fläskläpp. Men det gick ner förvånansvärt fort och nu känns det knappt.

Imorgon ska vi väl bara städa undan det sista här ute och sen fara hemåt. Sen kommer vi nog inte tillbaka hit förrän nästa år =( Vill helst vara här hela tiden!
Det är ingen ide att försöker få in en bild, tar för lång tid att ladda upp. Men vi ska skaffa en antenn så man får in bättre mottagning här.

Ha det bra! God natt

2 kommentarer:

Anna sa...

Du borde skaffa en gillaknapp. Förresten du sa inget om flärraläppen

Anonym sa...

Bra fart på yxan när vedträna flyger sådär! ;o) Heja heja =oP

// Fredde