onsdag, oktober 19, 2011

TV-reklam

Jag har inte skrivit nåt om det tidigare, men jag ska vara med på Hantverksdagarna i Luleå 4-5-6 nov. Och nu ikväll så var det reklam om det på tv, och bilder på mina tennarmband och tofflor var med=)) Det var lite roligt att se.

Idag har jag inte hunnit sy nåt alls. Igår gick det också rätt segt för jag hade så sjukt ont i nacken. Det började redan förra helgen. Vi sover inte så bra i Vuosko så man får ju efter en vecka ont i ryggen och tillslut nacken också. Sen då i måndags när vi hade vävkurs så blev det ännu värre, för man sitter ju som en banan när man väver så det var ju inte alls bra. Så idag tog jag mig till gymmet och körde lite. Blev kvar hos mamma sen till säkert 16-tiden nångång.

Imorgon är en ny dag och då hoppas jag ha ännu mindre nackont så jag kan sy =)

God natt!

Inga kommentarer: