måndag, oktober 24, 2011

God kväll!

I helgen har vi styrt upp en massa saker här hemma både inne och ute. Allt är inte klart ännu men vi har kommit en bit på vägen. Vi tänkte sätta alla saker som ska köras upp med skoter i vinter på ett och samma ställe så man inte behöver leta upp sakerna när man väl ska iväg. Får se när vi fortsätter med resten.

Imorgon ska jag jobba på ICEHOTEL och vi ska tydligen åka iväg till Karesuando och hämta grejer. Undra hur lång tid det tar att köra dit, typ 3 timmar eller? Jag hade ju helst velat åka tidigt så vi är hemma igen innan det bli mörkt, det är ju så sjukt mörkt nu när det inte är nån snö ännu.!Men Det verkar inte som att Chrille tänker likadant, helst inte när vi ska besiktiga bilen 09:50! Jaja, det blir nog bra.

Annars idag har jag varit och tränat en sväng, det var rätt mycket folk på gymmet för att vara mitt på dan en måndag. När jag kom hem for jag till butiken och sydde lite på en mössa jag ska ha med på mässan. På tal om mässan så är mina tofflor med i NSD idag! =) Kul!

God natt!

Inga kommentarer: