måndag, oktober 10, 2011

God morgon!

Idag är jag glad. Vi är påväg till fjälls och jag höll på att plocka fram mina kläder jag ska ha med, gissa vad jag hittade då?! Nyckelknippan! I garderoben!! Hur när HUR?!?! hehe...Skönt att den är återfunnen i alla fall. Två av nycklarna var väl inte nån större fara med egentligen eftersom de var "våra egna" men den tredje var nån annans och det vore ju jättejobbigt om den var borta på riktigt!

Eftersom jag inte var så himla produktiv i lördags kände jag igår att det måste hända nåt. Så jag städade och putsade fönster, skurade golvet t om! Hängde upp ramar och skrev ut bilder, bytte sängkläder och satt ut täcket och kuddarna på vädring. Och som om inte det vore nog så bakade jag också! hehe...Gud va jag är duktig. Sen for vi upp på stan och handlade och sen åkte vi till morsan och hälsade på. Nu ska vi bara gräva fram våra varmaste kläder, packa maten, tanka och sen åka. Ska bli sååå skönt! Och kul att se hur det blev med innertaket, har ju inte sett det än.

Ha en bra måndag!

1 kommentar:

Anna sa...

Du kan ju fota lite oxå