lördag, oktober 29, 2011

God morgon lördag!

gårdagens föreläsning var väldigt bra! Önskade bara att det varade lite längre! Efteråt tog jag och Sara en långlunch på Safari och diskuterade det vi hört på föreläsningen. Vi kom fram till att vi måste tänka lite djupare än vad vi tidigare gjort. Allt handlar om företagande såklart! Är så himla glad att jag har träffat en jämlike som jag kan prata företagande med och förstår vad jag säger! Det är ju omöjligt och helt onödigt att prata företagande med nån som inte förstår sig på det. Och hon har kommit ungefär lika långt som jag med sitt företag. KUL!=)

Det är strålande fint väder idag! Jag ska vara barnvakt till lillebror idag från kl 12. Får se vad vi hittar på då, han vill säkert åka till nån kompis. Vore bra om han gjorde det för då har jag tid att jobba=) Ska inte sy för det har jag för ont i nacken för, men jag tänkte fixa med andra grejer.

Ikväll är vi bortbjudna på middag, sen blir det kabaré! Helkväll alltså!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer: