fredag, oktober 28, 2011

Föreläsning

Vi sköt upp Karre resan idag för jag ville gå på föreläsning. Det handlar om hur företag kan ta hjälp av sociala medier. Tycker det låter intressant så jag ska dit! Tar även med mig Sara dit.

Idag är det mycket mildare väder, verkar inte alls ha varit kallt i natt eftersom rutorna på bilen inte behöver skrapas! Ganska skönt men det är ju bra att det blir kallare så man vänjer sig! Och så att isarna blir bra! Viken här utanför oss har ju varit frusen i ett par dagar men nu är det vatten där igen. Inte hela vägen så klart men lite. Och i förrgår var det folk som åkte skridskor där!

Min nacke känns faktiskt ganska bra idag, trots att jag satt vid symaskinen 5 timmar igår. Det är så skumt det där, men jag är glad så länge jag inte har ont!

Nu ska jag försöka få upp Erik och sen äta frukost! =)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anna sa...

Nu var du ju inte så lik Adam Alsing...

Ida-Marie sa...

haha, va bra! Tack!