tisdag, februari 02, 2010

Första natten i lägenheten...(Eller ja jag har ju sovit dag). Vaknade flera gånger när jag hörde röster i trappan =( Ganska så lyhört alltså. Men förhoppningsvis är det inga problem på nätterna för mormor är nog ganska lugn av sig, hon har inte fest så ofta =) Har inte fått så där jättemycket gjort idag, hämtade lite grejer från stugan men har inte packat upp desto mer, varit seg och trött. Men nu är jag pigg! Sista natten, det är så dags att vara pigg nu! Ska bli skönt att vända tillbaka dygnet så man känner sig som en normal människa!
Hoppas Erik har täckning dit de åker imorrn. Annars hör jag inte av han på två dar=( Han ringde idag, de hade det bra. Det var bara -32! haha...fan va jobbigt att vara ute med skoter då! Jag är rätt glad att jag slipper!
Fick mail från en leverantör idag, han undrade hur det gick med planerna. Måste väl erkänna att det är lagt lite på is nu. Det sket sig med min lokal som jag hade hoppats på så jag tappade lite energi =( Och nu är det full fokus på att få ordning i lägenheten och så får jag tänka vidare på det där senare.
Ha Det

Inga kommentarer: