söndag, februari 21, 2010

Hej!

Idag börjar väl dan lite så där. Jag är hemma med dålig rygg (andra dan). Det är -30 och jag ska ut med hunden=/ Det blåser dessutom! Höll på att frysa ihjäl, och ryggen värker! Det känns typ som att det är sendrag, musklerna krampar typ! Så jäkla ont. Tror att jag är alldeles för otränad, men jag har fan inte haft tid att träna, jobbar ju som ett as, när man kommer hem är man helt slut och orkar inte att göra nåt. Vi har ju fortfarande typ 5-6 kartonger ouppackade i hallen, det blir inte av att packa upp de helt enkelt. Ska ta det lugnt idag liksom igår men jag vet inte vad jag kan göra för att ryggen ska göra mindre ont, det gör ju ont hela tiden typ, spelar ingen roll vad jag gör. Det är skönt att ligga ner men gör jag det för länge börjar det göra ont. Igår gjorde jag några lätta ryggövningar jag fått av sjukgymnasten för ett tag sen, efter det gjorde det bara ännu ondare=( Så jag vet inte...Synd att jag inte har den där maskinen jag fick låna från sjukhuset, som ger elstötar in i musklerna! Ligger man med en sån i en halvtimme känns det jättebra efteråt. Nä jag ska äta frubba...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: