torsdag, februari 18, 2010

Typiskt att det ska va -20 när jag ska köra bagage hela dan på jobbet!
Jag bakade muffins igår igen=) Fast jag vet inte riktigt vad jag gör för fel...de blir ju helt platta, jag vill att de ska bli höga! De jag gjorde igår blev t o m mer än platta, det blev en grop i mitten=( haha, fan va dålig jag är, inga baking skills alls ju verkar det som! Men jag har fått ett hett tips nu som jag måste följa upp...imorgon kanske=) Det är så mycket lättare att baka nu när man har ett stort kök och ett stort skafferi där man hittar direkt det man söker. Jag tycker att det är skitkul att baka=)
Jag hade ju planer på att träna idag efter jobbet men det sket sig på alla möjliga sätt. Erik skulle eg jobbat kväll så det passade ju bra att fara till gymmet då tänkte jag, och jag skulle själv sluta jobba tre typ. Men jag bytte bort det passet så jag slutar halv sex, och Erik har bytt så han slutar tidigare för att han ska på kurs kl sex, så jag kan inte ens åka och träna om jag hade velat. Jag hade säkert kunnat åka upp med honom till sex men mitt jäkla gym stänger ju åtta och hans kurs slutar nio, och jag har ingen lust att sitta på stan en timme...Nåväl, får försöka planera in det nån annan dag.
Jag ska börja fixa frubba...Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: