tisdag, februari 23, 2010

Jag var ute med Brune och höll på att frysa ihjäl! Det är -32! Stackars Erik som är ute på skotertur...Men han är nog lite mer härdad än mig, jag är ju inte ute lika mycket som han. (Jag tycker alltid synd om han när han är ute och det är kallt).
Jag har jobbat uh/mice idag. När man är uh (underhåll) har man till uppgift att väcka de sovande gästerna på ICEHOTEL. Jag väckte en "viktig" person, kan givetvis inte säga vem det var men han hade två säposnubbar med sig oxå!haha, som att nån skulle försöka ta honom när han är i Jukkas! Troligtvis ingen här som ens vet vem han är!Alla här är ju inte härifrån=)
Senare var jag och Christian uppe på flyget och hämtade en grupp, flyget var försenat så klart men det gjorde inget, vi kunde ju sitta inne i värmen och vänta. Det var lite jobbigt att bära väskor och sånt men det gick rätt bra ändå. Bara att härda ut. Men jag tänkte att blir inte ryggen bättre nu under veckan så ska jag ringa min sjukgymnast!
Försöker kämpa emot tröttheten! Har ju sovmorgon imorrn så jag kan ju vara uppe längre, men jag har ju stigit upp halv 6 imorse så jag börjar bli riktigt trött nu. Plus att det har varit fullt skägg hela dan på jobbet, jobbade över en timme oxå. Nä jag går nog och lägger mig ändå...
God Natt
PS: Maria får sin bejbis snart=)) jaja det är ju Stefans bejbis oxå!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tycker också synd om min karln när han är ute med turister och det är -100 grader ute, speciellt den här veckan... Fy bubblan!