söndag, februari 07, 2010

Vaknade med huvudvärk! =( Efter IKEA-resan ser det ut som en bomb i lägenheten igen! HOff, jag vet inte vart jag ska börja! Så himla trist och hålla på ensam...Om någon bara hade suttit på en stol bredvid och kollat på hade det gått mycket lättare=) Nån frivillig stolsittare?
Vardagsrummet är typ klart nu, bara en sak kvar som är i förrådet i stugan, sovrummet är så gott som klart, toan är snart klart och hallen är inte alls klart, köket ser ut som baska! Massa tomma kartonger mest...Det är väl bara att bita i det sura äpplet!
Jag har varit getvakt i helg! Evelina och P-O är i Jokkmokk. Imorse när jag var där och matade dem gick de ut från hagen och ville inte gå in igen! Tur att jag inte hade bråttom till jobbet eller nåt för då hade jag nog fått panik! Nä men efter lite masning och lockning lyckades jag i af fösa in dem igen! De är så roliga, små som fan men ändå hyffsat tjocka! haha!
Nä, lite musik och sen är det bara att köra på!!
Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: