lördag, februari 13, 2010


Jag har bakat muffins! Vägrar kalla dem för cupcakes! Vi är väl i Sverige? Det var ett jäkla projekt i alla fall med den där glasyren alltså! Kladdigt som tusan..Men nu är jag äntligen klar! Bara promenad med hunden och dusch som väntar. Känner mig lite stressad! Måste ju hinna sova oxå!
Igår när jag gick runt kvarteret här på kvällen med Brune såg jag ett hus som hade julstjärnan kvar i fönstret! Det är väl ändå lite väl...Och det är ingen gammal senil människa som bor där heller! Konstigt...
det kanske bara är så att han inte vart på övervåningen sen i julas=)
Idag har det varit helt sjukt bra väder! Sol, vindstilla och typ plusgrader! Rena vårvädret! Men jag har jobbat inne hela dan så klart, och på måndag när jag är ledig ska det vara moln! Typiskt!
Får väl öva lite på mina CUPCAKES!
Måste gå ut med hunden, han ligger här och piper...
God kväll och god natt!

2 kommentarer:

Emil sa...

Spara ett par muffins te mig tills på tisdag :)

Anonym sa...

SER ju goda ut iaf! =oP
// Fredde