tisdag, februari 02, 2010

Idag har jag fått väldigt mycket gjort! Med lite hjälp av mamma och syster. Sovrummet är nästan klart, bara en grej att sätta upp och fixa med Eriks kläder i garderoben. Han har förresten inte ringt idag, så det är väl ingen täckning där uppe, men jag hoppas allt går bra! Det är ju lite snöoväder idag...
Imorgon tänkte jag fixa i ordning med resten, ska hämta det som är kvar i stugan. Sen måste jag skriva en lista på saker vi måste inhandla från IKEA!Om det nu blir att vi åker. Erik är säkert trött efter turen och jag brukar ju ha lite svårigheter med att vända tillbaka dygnet så jag kanske oxå är svintrött, vi får se...
ska gå och lägga mig och se om jag somnar...
God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom ihåg att titta efter vårt hus när ni passerar byn, om det blir tripp till IKEA ;o)

Fredrik A