tisdag, februari 16, 2010

Vi hann inte laga middag igår, åt rester från dan innan, så jag hade ingen matback idag och tänkte då äta i personalmatsalen på jobbet! Det serverades bruna bönor med fläsk! Så jag åt en semla till lunch! Fredrik smugglade ner en macka åt mig sen men det var vitt bröd så det var ju inte heller så myttigt men lite mer matigt än en semla i af! Så jag känner mig lite trött nu =) Dan har gått sjukt fort! Vi har haft fullt skägg hela dan! Och jag var så nöjd för att jag för en gångs skulle slutar tidigt (15:15) och får gå ut i det fina vädret innan det blir mörkt! Men icke! Det har vart toppen väder hela dan men 15:15 var det molnigt! Och nu snöar det dessutom! Grrr...Tänkte att jag skulle träna efter jobbet idag men efter den stadiga lunchen jag ätit blir det inget av det! Ska vila en stund och sen äta nåt...

Inga kommentarer: