söndag, februari 14, 2010



Sitter och kollar Wallander och äter torrkött med min nya kniv=) Fick den av Erik i alla hjärtans dag present! Eftersom Erik för ett par dar sen sa att vi inte skulle fira alla hjärtans dag förrän på måndag så hade ju inte jag hunnit fixa nåt fint till honom. Men jag lyckades ändå få ihop en middag bestående av fläskfilé och potatisgratäng med bearnaisesås, färska jordgubbar och smält vit choklad till efterrätt, och dessutom fika hos mor med mina kärleksmuffins från igår=) Och en stor röd ros fick han oxå, mitt hjärta!
Det är helt sjukt skönt att äntligen få vara ledig, jag har varit som i dvala hela veckan! Det känns som att man måste stänga av lite och inte tänka så mycket när man jobbar så mycket som man gör nu. Jobba sex dar, ledig en, jobba sex, ledig en, jobba fem, ledig två. Så det är ett tag kvar innan man hinner vila upp sig ordentligt. Att vara ledig en dag är samma sak som att vara ledig noll dag, man hinner inte vila upp sig alls! Men nu visar ju solen sig så man blir ju lite gladare av det i af! Det är t o m ljust på morgonen när man stiger upp där vid sju! Det börjar väl skymma vid fyra tiden tror jag.
Imorrn blir det sovmorgon av det värsta slaget!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin kniven var =o) // Fredde