torsdag, januari 12, 2012

En bild på mina nya skor som jag hämtade i måndags! Jag är väldigt nöjd faktiskt! Det är ju trots allt mina första skor och de blev så gott som perfekta! =) Ganska glad!

Nu är denna lediga dag snart slut. Jag har städat bort julen och satt upp nya gardiner. Så himla skönt att äntligen få bort alla tomtar! Snart ska jag bara diska och sen basta och sen bara ta det lugnt. Inatt sov jag trots allt 12 timmar! Jag gick och la mig vid 8 redan, somnade vid nio så jag tänkte att jag borde ju vakna tidigt, men det gjorde jag inte! Vaknade halv 10! Och journalisten ringde betydligt tidigare än vad jag hade räknat med så jag fick typ springa till jobbet sen...Men men...Nu disk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom ser ju ut precis som dom brukar göra! =o) ( = Borde vara bra) Heja heja!

// Fredde

Anonym sa...

Kan man beställa av dig ett par :) kontakta mig gärna /Sara sara.lundstrom@live.se