måndag, januari 02, 2012


Nu har jag blött upp mina bällingar inför imorgon. Men nu kommer jag inte ihåg hur man skulle lägga ihop dem, om det var aviga mot aviga eller upp mot ner. Jaja, måste tänka på saken en stund så kankse jag kommer på hur det var man skulle göra. Imorgon blir det nog bara att rita ut mönstret och klippa ut. Eller bara och bara, det tar nog sin lilla tid eftersom man ska klippa runt alla kanter också. Kanske att jag börjar sy på onsdag, får se.

Idag har jag varit hos revisorn. Lite nervöst eftersom jag bokfört allting själv hela året och endel konton har jag inte vetat om plus att det var några små grejer som jag inte visste ibörjan men det verkade inte som att det var nåt bekymmer alls! Skönt! Ska tillbaka dit med alla papper igen snart.

Ikväll ska vi kolla första delen av Kronjuvelerna =)

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Sofia sa...

Duktigt gjort att bokföra allt själv! Man lär ju sig alltid nya saker med tiden och skulle det bli fel nånstans, så går det ju oftast att rätta till. :)