tisdag, januari 03, 2012

Tillbaka

Imorgon ska jag försöka komma iväg lite tidigare så man hinner göra lite mer. Har klippt ut allt och klippt håret runt sidorna. Eller det är en del som inte är klar, den måste typ skarvas ihop. Det ska vi göra imorrn när jag sytt ihop några delar så man kan kolla och mäta hur stor den ska vara. Det är himla mycket jobb med det här alltså, men det ska vara klart på 3 dagar säger dem=) Låter ganska fort enligt mig! Får väl se..

Det har snöat väldigt mycket inatt och halva dan, men nu har det slutat tror jag. Hoppas traktorn kommer idag, tror inte det, men hoppas! Man kommer knappt in på gården. Höll på att fastna på pappas gård när jag var dit. Han är i Laukko till på torsdag men jag måste nog ringa han och säga åt han att komma tidigare för annars kommer han inte in på gården. Det har ju blåst rätt mycket också så det har ju drivit ordentligt. Men det är bra att det kommer snö! Det är som på tiden...

Nu ska jag fortsätta med en armbandsbeställning!

Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer: