torsdag, januari 19, 2012

Nu är mitt andra par klart! Gick mycket fortare än det första, inte så konstigt kanske. Har gjort det mesta på egen hand men det är det där med att klippa ut delarna som är svårt, alltså var på man ska ta den. Men strax ska jag börja på ett tredje par och då ska jag göra allt själv hemma! Då får jag verkligen det på prov, om jag kan det här nu eller icke! Kul! Väldigt stolt över dem i af. Då är en av mina sydrömmar uppfyllda, att kunna sy lappskor, bara två saker kvar att lära sig sen då! Galsoggat och kolt. Och bereda skinn också förstås men då syr man ju inte. Har ju sytt en kolt en gång i tiden men kommer inte alls ihåg hur man gör.

Är hemma och har ätit lite. Ska snart iväg till butiken med en kompis som vill ha en mössa. Sen ska vi till stan och hälsa på en annan kompis=) Tänkte överraska henne, för det var himla länge sen vi umgicks tillsammans..Sen åker jag hem med Erik på kvällen när han slutar hade jag tänkt!

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Inga kommentarer: