måndag, januari 23, 2012

Mina "lediga" veckor går alldeles för fort! Hinner inte göra nåt ju! Har dessutom börjat denn jobbvecka med helg och är redan trött! Är inte ledig förrän på fredag, men det ska man inte tänka mer på utan bara köra på. Jag jobbar med grupper hela veckan så det är rätt kul. Plus att vi fått en ny medarbetare idag så det känns ju kul att lära upp en ny. Han ska vara med mig hela veckan.

Det är ju sjukt kallt idag, stackars Erik jobbar på norrskenstur ikväll. Inte kul att sitta på en skoter i -24 direkt. Och imorgon åker han och Viktor till Vuosko för att snickra lite! Tänk att det snart är klart, helt sjukt=)) Ska bli så himla kul att flytta in senare i vår!

Håller på att kolla på ett husprogram som är rätt bra. Kul och få lite idéer när man själv ska inreda....

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Säg att de ska skynda sig så jag får tillbaks min stuga!