onsdag, januari 04, 2012

Hej hej...

Jag är helt slut! Har suttit under sylampan från halv åtta till fyra och sen hem och byta om och upp till stan på middag och sen handla och sen hem. Jag tänkte sy klart ett armband som jag började på igår men det går inte, fingrarna är helt slut! Jag undrar om jag kommer kunna sy imorrn..En gång tidigare när jag sytt som en galning fick jag blåsor på fingrarna och jag kan tänka mig att det händer igen! =/ Men nu har jag kommit ungefär halva vägen och vi fortsätter hela dan imorrn igen!

Nu ska vi kolla nån Maria Vern film och sen ska jag då lägga mig!

God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får mig att minnas när vi skruvade som mest på industrin...man hade typ sprickor under huden i fingertopparna =oP Huden var hel, men den "dök ner" i vad som liknade sprickor. Saknar det inte alls =oP

Du får härda dom på nå sätt!

//Fredde

Ida-Marie sa...

Ja skinnet blir ju tjockt tillslut...=)