torsdag, januari 12, 2012

Shit är det redan torsdag!? Tiden går så fort ibland.

Har just kommit hem. Har varit i butiken och blivit intervjuad till en gratis tidning som heter extra Malmfälen som kommer ut en gång i månaden, vet inte hur många exemplar men den delas ut till alla hushåll tror jag. Spännande och se hur det blev sen!

När jag var påväg dit i af så såg jag en hund sitta utanför ett hus på samma gata. Ser ganska mycket ut som pappas hud tänkte jag, hade inga glasögon så jag gissade bara. Men när jag kommer närmare så börjar den springa mot mig och är jätteglad och det är ju pappas hund! Han har väl släppt ut henne och sen glömt att släppa in henne sen, han brukar göra det ibland. Men när jag kom dit var ju dörren låst. Då kom jag på att han har jobbat natt och förmodligen ligger och sover 11:30. Jag tog in henne i butiken och försökte efter intervjun att få in henne i hundgården men det kunde man ju bara glömma! Så jag tog med henne hem=) Hon är så himla lätt att ha så det är bara kul, hon är så söt! =) Får se när han börjar sakna henne då. Hehe

Nu måste jag fixa nåt att äta, skakar av hunger!

Ha en fortsatt fin dag!


Inga kommentarer: