lördag, januari 07, 2012

Kom nyss hem från farsan. Har ätit middag där och slagit in ett par renhorn som en kund ska ta med på flyget imorrn. Farsan är ganska rolig ibland. Idag sa han -"Ska inte ni skaffa barn snart, så jag får bli farfar nån gång?" Haha...Det blir han ju liksom inte oavsett om JAG skaffar barn eller inte...

Nu ska jag baka men vet inte vad ännu. Vi har lånat en köksmaskin av farsan när vi malde köttfärs, eller jag var inte ens här då utan det var Erik som gjorde det! Men i alla fall så är maskinen fortfarande här så tänkte testa göra en deg i den. Lyssnar samtidigt på Eläkeläiset när jag funderar på detta=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe...ja "farfar-kommentaren" var ju tydligare fel än de jag snappat upp nyligen. T.ex en i Gladiatorerna som sa nåt i stil med:" Intresset för idrotten fick jag med modersmjölken. Min pappa..." osv. Man förstår ju precis vad som menas...men så fel det låter =oP

//Fredde