onsdag, januari 18, 2012

Hej!

Min syster tyckte att min header var så ful så jag fick göra en ny. Hon hade väl kanske rätt, men hoppas den här duger då! hehe

Sitter och väntar på att mitt barkvatten ska bli varmt, ska nämligen sätta mig och sy. Igår var jag tvungen att sprätta en ganska lång söm för att skinnet hade töjt sig så mycket. Och när jag höll på med det så skar jag mig på tummen med saxen! Två cm lång reva som svider! Försökte sy efter det hände men det gick inte. Så nu ska jag göra ett ryck. Imorgon ska skorna vara klara så jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt ikväll så jag har tid över imorgon. På fredag ska nämligen en killingmössa vara klar för lördag börjar jag jobba igen och då hinner eller orkar man inte med mycket annat.

Nu är vattnet klart! Ska sätta på nån bra musik och börja jobba!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: