onsdag, juni 24, 2009




Idag har vi varit riktiga turister och akt med pa en guidad tur. Vi akte med sju andra en minibuss och som vanligt sa var chafforen en galning! Vi satt langst bak och jag sag inte vagen sa jag blev helt sjukt aksjuk! Sa jag missade det mesta pa det forsta stoppet som var en rosen tradgard typ. Sen fick jag sitta langst fram resten av turen som tur var! Vi var och kollade pa bifarm, fjarilsfarm, teodling, jordgubbsodling och ett buddistiskt tempel. De tva bilderna fran den 23:de ar ju fran igar nar vi sjalva for till en teodling.

Jag har kopt ett par nya glasogon, hamtade de idag efter turen. 225 spann! Latt vart!

Det har varit sa skont vader idag att man har kunnat ga med langbyxor och langarmat! Fast det regnar varje kvall verkar det som. Inatt vaknade bade jag och Erik av att det mullrade nagot fruktansvart! Varsta ovadret.

Imorgon ska vi bara ta det lugnt, kolla nan film, lasa...Sen aker vi till KL pa fredag formiddag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni kommer hem snart, Bruno saknar er... ;)

Anonym sa...

hej, vi är på Bolmsö och har ett fantastiskt väder. vi har målat och fixat lite.bittan ska ha födelsedagsfest i morgon, fyller ju år på söndag. tänk vad fort tiden går, snart är ni hemma igen.